Marea Deschidere

Salutare fani Katekyo Hitman Reborn din România iată că am deschis primul Fanclub Reborn din România printre cele mai apreciate animeuri se află acest anime (Katekyo Hitman Reborn) și iată că și majoritatea fanilor anime din România au reușit să-l vadă în Română datorită fansubului BlezingStar pe mulți ia captivat acțiunea ce se petrece în acest anime din câte am văzut eu majoritatea îl consideră Nr1 și așa este și pentru mine de aceia am deschis Fanclubul Reborn ce se va posta? ,ce se va discuta? și pentru ce e acest fanclub? ei bine am răspunsurile la toate vreau ca pe acest blog dedicat animeului (Katekyo Hitman Reborn) să se discute absolut numai despre el dacă aveți și întrebări chiar va-ș ruga să le puneți creând subiecte noi de discutat și lăsând acest anime neuitat voi da cât mai multe informați disponibile despre această serie încât să nu aveți nelămuriri privind această serie de nota 10 dacă vreți să faceți parte din acest club și să ajutați cu alte informați disponibile îmi puteți da un mail pe joker_p3ogramat@yahoo.com acestea fiind spuse vă urez un bun venit călduros și sper să ne vizitați și să discutați alături de noi.

12 comentarii:

Unknown spunea...

O intrebare:cum au aparut arcobaleno

Unknown spunea...

super tare =))

Unknown spunea...

ador melodia care incepe cand deschid pagina

iceageiceage14 spunea...

sebi53 o să deschid un post să lămurim treaba cu Arcobaleno dar momentan mai las știrea asta azi ok ?

SkytterS spunea...

:D V-ati deschis si 1 fanclub, Sooper.Parerea mea este sa pui mai multe muzici din Reborn cand se deschide pagina intelegi,ca 1 fel de playlist si am si o intrebare. Oare cand se termina arcul acesta cu lumea de peste 10 ani in viitor e gata si animenul?:-j ca daca e asa ar fi super penal.. Deci astept sa vad cum ma puteti lamuri, pana zilele viitoare sau chiar azi va zic Ciaossu.:D

jucatorul spunea...

eu cred ca ar trebui sa faceti niste reclama casa stie lumea de existenta fanclubului

Kitsune43 spunea...

Nu am vazut acest anime insa am o intrebare, de ce il recomandati, ce este asa de fascinant la el, astept parerea fanilor acestui anime.

jenica93 spunea...

e foarte tare k ati deschis si un fanclub.....apreciez foarte tare munca ce o depuneti pt anime-ul hitman reborn

яєηαℓєє. spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
яєηαℓєє. spunea...

Interesant. Mă bucur că se face un fanclub khr, totuşi ar fi trebuit de mult XD.
@ SkytterS: Arcul se va termina chiar la sfârşitul seriei adică ep 203. Te sfătuiesc să citeşti manga, e încă ongoing şi a trecut de mult de asta XD.

SkytterS spunea...

Da adevarat dar am vazut serii anime unde inca fac manga si animeul nu mai este continuat.Deci sper sa nu se intample si aici chestia asta.:D

Yami spunea...

O idee foarte buna cu acest fanclub ^-^ ma bucur foarte mult .Acest anime e de nota 10 o poveste uimitoare ce ma captivat de la primul episod(pe mine una) datoritza site-lui BlezingStar il pot urmarii in continuare ^-^ Multumesc inca odata si deabia astept sa vad cum va decurge activitatea clubului succes ^-^

Trimiteți un comentariu

Copyright © Reborn România
Sponsor Oficial BlezingStar